2010. január 10., vasárnap

Bőrtigris

Már hetek óta motoszkált a fejemben a gondolat, hogy tigrisszemből kellene valami "vadabbat" készíteni, kicsit magamnak valót!
Ennél kicsit merészebbet szerettem volna, de miután az alapot összeraktam, úgy éreztem, ez nem bír el többet........na de sebaj, eljön még az ideje annak is!
Kedvenc ásványaim közé tartozik egyébként, a barna szín nagyon sok gyönyörű árnyalata található meg benne!
Néhány szó a tigrisszemről: a tigrisszem ásványkőben többféle rezgés egyesül, így a segítségével megtanulhatunk távolságot tartani, s egy bizonyos sorrendet felállítani. Megfékezi a túláradó energiákat és izgalmakat.Mélységes belső béke és védettség, érzelmi mélység fejlődik ki hatására. Csillagjegy: Ikrek, Oroszlán, Szűz, Skorpió, Nyilas
(forrás:internet)

3 megjegyzés:

  1. Nagyon-nagyon tetszik!!! Én is nagyon szeretem a barnát és ebben tényleg minden árnyalat megtalálható. Nagyon vagány, szépséges darab lett!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm!
    Tudom, hogy szereted a barnát,a gyöngyklubokban gyorsnak kell lennem,mert ha utánad érek oda,már tuti, hogy megdícsérted azt, ami nekem is tetszik,aztán már nem győzök új szavakat keresgélni...
    Ezért tetszenek az ékszerek amiket Te készítesz,a számomra is kedves gyönyörű színviláguk miatt!
    Bocs!Nem csak ezért, ezért IS!!!

    VálaszTörlés
  3. Nekem is nagyon-nagyon tetszik! Én is ikrek vagyok.

    VálaszTörlés