2010. március 4., csütörtök

Egy újabb meglepetés...:-)))


Ma megint ajándékot kaptam! Kezdem megszokni! :-)))
Anami ( http://dekorativswarovski.blogspot.com/ ) küldte nekem ezt a gyönyörű tigrisszem nyakláncot,... biztosra ment,...tudta, hogy rettenetesen tetszik nekem! :-))
Azért azt elmesélem, hogy egészen tegnapig nem számítottam erre a meglepetésre! Egy egyszerű memória alapra fűzött karkötőt küldtem neki, egy ásványos levélváltásunkkal kapcsolatosan, és nyomatékosan felhívtam rá a figyelmét, hogy ne küldjön érte semmit!!!
Nem fogadott szót! :-)
Nincs egálban a két ékszer, ezt tudom, de hát nem vagyok én semmi jónak az elrontója!!!:-)))
Azt mondják, soha nem szabad olyat mondani, hogy nem érdemlünk meg valamit, mert Földanya meghallja, és eszerint cselekszik, hiszen szeret bennünket, vagyis gondoskodik róla, hogy legközelebb kevesebbet kapjunk,...vagy semmit! Tehát: azért kaptam, mert megérdemeltem!!! :-))))
Nagyon szépen meg is köszönöm!!! Kedves Anami! Nagy örömet szereztél ezzel a nyaklánccal!:-)
(A tigrisszem is nagyon szép darab, mindkét oldalát le is fényképeztem, mert nem lehet eldönteni, melyik szebb!)

7 megjegyzés:

  1. Hűűűűűűű, ez gyönyörű!!!! Kinek kell küldenem és mit????? :-)))))))))))))))

    VálaszTörlés
  2. A kiszárított lopótököt, és a memória karkötőt egyaránt ajánlom, csodálatosan szép ékszereket küldenek érte cserébe!!!!!!!
    :-))))))))))))))))))))))))

    VálaszTörlés
  3. Bár tudom, hogy ez a szépséges lánc nem a Te műved, de nagyon tetszenek az egyedi és ötletesen gyönyörű alkotásaid! A jövőben rendszeresen látogatom majd a blogodat. :) Alíz

    VálaszTörlés
  4. Szerintem megérdemelted!!! :-)))) Használd egészséggel, és hozza meg a szerencsédet!

    VálaszTörlés
  5. Kedves Anami! Mégegyszer nagyon köszönöm! :-))

    VálaszTörlés
  6. Kedves "Lujza"! Köszönöm kedves szavaid, örülök, hogy benéztél hozzám, és méginkább örülök, hogy a rendszeres olvasók között is üdvözölhetlek! :-)

    VálaszTörlés