2010. április 11., vasárnap

Kalkoolit talizmán(ok) :-)











Körülbelül két hete találkoztam egy gyönyörűszép kalkoolit marokkővel, ...megláttam, megszerettem, hazavittem. Idő szűkében csak tegnap sikerült belőle nyakláncot készíteni, pedig már első pillanatban tudtam, mi lesz belőle. A neve, Kalkoolit talizmán, már ott a boltban megszületett, ez általában a könnyebbik része számomra a gyöngyfűzésnek. :-)
Meglátok valamit, egy kép bevillan, mit is kellene belőle készíteni, aztán egyből megvan a neve is. Minden esetre tegnap reggelig csak, "kövikém"-nek hívtam, és néha a kezembe vettem. :-)
...és le is fényképeztem. :-)
Aztán, amikor elkészült, gondoltam fel kellene tenni a Meskára.....
Nem bííírtam!!! Annyira a szívemhez nőtt! :-)
Gyorsan elmentem a boltba, és vettem még egyet,...körbegyöngyözni csak ma sikerült.....és így került a Meskára.
A második kő is nagyon szép természetesen, az utólsó képen mindketten láthatók. :-)))
A kalkoolit mellett, képjáspis golyót, indiai achát, és tigrisszem ásvány kockákat használtam.
Néhány gondolat a kalkoolitról:
Gyengéden tehermentesítő hatású, segít, hogy jobban kialudhassuk magunkat. Megszabadít a nyomasztó gondolatoktól, és a fejtöréstől. Lázcsillapító, méregtelenítő. Csillapítja az anyagcsere elégtelenségéből adódó fejfájást.
(forrás:internet)
Tulajdonságai, és mókás kinézete alapján ez számomra a vidám, gondtalan mindennapok talizmánja. :-)))

17 megjegyzés:

  1. Fantasztikusan jók lettek,annyira vidámak, kedvesek!

    VálaszTörlés
  2. Nem csoda,hogy beleszerettél ebbe a marokkőbe- fantasztikus talizmánná varázsoltad.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jól néznek ki!!!!!!!!!!!!! Ide vele, most!!!!!!!!!! :-)))))))))))))))

    VálaszTörlés
  4. Nagyon különlegesek a kövek és a belőlük készült lánc is! :) Alíz

    VálaszTörlés
  5. Hú! nekem is nagyon tetszenek!!!!

    VálaszTörlés
  6. Imádom! Ez annyira nagyon jó lett!

    VálaszTörlés
  7. Nekem is nagyon tetszik! Elhiszem, hogy a szívedhez nőtt, és nem szivesen váltál volna meg tőle! :) Nagyon kellemes, és szépséges! :)

    VálaszTörlés
  8. Gyönyörű ez a kő, és nagyon szép színeket választottál a befoglaláshoz, a bőrszíj rögzítése a medálhoz pedig nagyon leleményes. :-)

    VálaszTörlés
  9. Nézz be hozzám :-))))))))))))

    VálaszTörlés
  10. Köszönöm mindenkinek,...és benéztem! :-)))

    VálaszTörlés
  11. ó de szép kövek, még nem is láttam ilyet! Jó kis munka lehetett, mire körbefoglaltad:) nagyon ötletes a zsinórózás, abszolút telitalálat úgy ahogy van!

    VálaszTörlés
  12. Waoh!Ez nagyon szuper ékszer!!!Gratulálok,és köszönöm a díjat!!Időm most sajnos nincs kitenni,mert tapétázzunk ezerrel!De hamarosan befejezzük már,úgyhogy majd kiteszem!

    VálaszTörlés
  13. Köszönöm! :-)
    Kedves Panka! ..várunk türelmesen. :-)))
    Jó munkát!!!

    VálaszTörlés
  14. Tetszik bennük a vagányság és egyben,nem kirívóak. GRT

    VálaszTörlés
  15. Jujj, de ötletes:))))))
    Nagyon jól néz ki:)Gratula

    VálaszTörlés