2010. július 19., hétfő

Rózsakvarc-ametiszt, szeretet-barátság...





Először is, köszönöm a jókívánságokat a nyaraláshoz, telefonos segítséggel sikerült őket elolvasnom! :-)
A netünk kicsit érdekesre sikerült, sok mindenre nem tudtam használni...
A nyaralás két részre osztható, ugyanis dolgoztunk is, vagy legalábbis imitáltuk az árusítást 40 fokban, nem túl sok sikerrel.....ezért az utolsó napokat inkább fürdéssel töltöttük. Ez a rész már tökéletesre sikerült!!!! :-)))
Közben fűzögettem is, egy barátság kő befoglalásával már rég lemaradásban voltam, ez ajándék lesz. ...természetesen a leendő tulajdonos legalább annyira nem rajong a liláért, mint én. De ha egyszer az ametiszt a barátság köve, mit lehet tenni? :-)
Készült egy szett kevés rózsakvarccal, nyaklánc és karkötő, és van még néhány félkész darab ami befejezésre vár....
Tegnap közel másfél óra alatt sikerült megnéznem, amit fűztetek, amíg távol voltam! Nem tétlenkedett senki, az biztos! ...és minden nagyon szép!!! :-)))

17 megjegyzés:

  1. Remélem jól telt a nyaralás, sok-sok pihenéssel és ahogy látom szépséges ékszerek készítésével is. Én is most érkeztem vissza kipihenten és mivel elvonási tüneteim vannak blognézegetés terén, ezért belevetem magam a sűrűjébe. Szuper ékszereket alkottál amíg nem voltam!!! :) Alíz

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörűséges dolgokat készítettél!!! :-) Nagyon tetszik ez a karkötő megoldás! A liláért én sem rajongok, de ez a nyaklánc csodaszép lett!!!

    VálaszTörlés
  3. Üdv újra itthon:)Írigykedve olvasom,akik pihenésből,nyaralásból térnek vissza.Nekünk idén sajnos nem jött össze,lakásfelújjításba fektettük a pénzünket.Talán jövőre:)De azért szívesen olvasom,kipihent társaim írását:)Szépeket készítettél,nekem is az utóbbi tetszik jobban!Bár én sem vagyok "lilafan":)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szuperek lettek, és az a lényeg, hogy jól sikerült a nyaralás! :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon klasszak lettek!De jó, Te már egy kicsit kipihented magad!

    VálaszTörlés
  6. Nekem nagyon tetszik ez a színpárosítás, és csodaszép dolgok készültek belőle!!!!

    VálaszTörlés
  7. Már többször benéztem hozzád, remélve, hogy vmi újat látok nálad. És igen, megint nagyon mesés lett mind a nyaklánc, mind a karkötő!
    (Örülök, hogy tudtál pihenni! Ilyenkor az ember agya újabb ötletekkel lesz tele, nem? Megragadnak formák, színek stb.-)Várom az újabb Lakotás dolgokat!

    VálaszTörlés
  8. Szia Kriszti! Csodaszép ékszereket alkottál! Örülök, hogy újra itt vagy! :)

    VálaszTörlés
  9. Köszönöm, nagyon kedvesek vagytok!!!
    :-)))

    VálaszTörlés
  10. Nagyon szép ékszereket készítettél!!! :D

    VálaszTörlés
  11. Gyönyörű alkotások! Gratulálok!!

    VálaszTörlés
  12. Krisztina én imádom a lilát! Nagyon szeretem az ékszereidet, letisztult, elegáns formavilágukat. Gratulálok!!!

    VálaszTörlés
  13. Nagyon szépeket alkottál! Mostanában én is eltűntem egy kicsit és nem győzöm behozni a lemaradásom, annyi szépség született!

    VálaszTörlés
  14. WOW! Milyen szépségesek! Különösen tetszik a nyakik RAW-os megoldása! Szuper ötlet, ha nem bánod, alkalmazom majd én is :) És a memóriás kari is annyira jóóóóó!

    VálaszTörlés
  15. Örülök, hogy tetszik! :-)
    ...az időhiány néha nagyon jó ötletadó...:-)))

    VálaszTörlés