2011. augusztus 25., csütörtök

Játékos elmaradásaim... :-)))

Kriszta és Schnappy hívott meg erre a játékra, köszönöm!!! :-)

A játék:
Gyűjtsük össze gyermekkorunk kedvenc ételeit, sütijeit blogunkon! Bizonyára mindenkinek vannak kedvencei, melyekhez akár kedves történetek is fűződnek. Emellett persze akadnak olyan ételek is, amiket valamiért nem kedveltünk. A számot tekintve nincs szabály, mindenki annyi ételt sorol fel, amennyihez kedve van. Így jobban megismerhetjük egymás ízvilágát és egy kicsit nosztalgiázhatunk is.

Lássuk:
Amit nagyon szerettem:
buci-nudli, buci-nudli, buci-nudli töménytelen mennyiségben, szilvásgombóc minden mennyiségben, frissen sült kalács, ..ezt állítólag a hónom alá kaptam, mármint egy hosszú rudat, majd mentem vele az utcára játszani, és ott "csipegettem".
Amit nagyon nem szerettem:
Az a zöldbabfőzelék volt.
Ami azóta változott:
Kicsit csökkentettem a fent említett ételek mennyiségén, mármint ami az egyszerre elfogyasztott mennyiséget illeti.
Most sajtot eszek, főleg rántottat, ...töménytelen mennyiségben.
...és ez nem vicc...
:-))))

Elnézést, amiért ennyit késtem a játékkal, de egyszerűen nem bírom utolérni magam. S mivel közben ez a játék is körbeért már, ne haragudjatok, amiért nem adom tovább.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése