2011. augusztus 2., kedd

Nox - gyöngyhímzett szett





A hétvégén megint rossz idő volt, ..mit tehettem volna, ...hímeztem..
:-)))
Mindenképp szerettem volna a fém színű delicáimat is bevonni a gyönyhímzésbe, - nem bírok kiábrándulni belőlük,- de eddigi kísérleteim során ez a típusú gyöngy nem vált be erre a célra.
Ezért a macskaszem kabochon körbevarrása után előre fűzött peyote "rátétet" alkalmaztam.
Elképzelni egyszerűbb volt, mint megvalósítani, de azért végül összejött.
A karkötő nagyjából úgy néz ki, ahogy terveztem, a nyaklánc viszont egyáltalán nem, ..ilyenre alakult...
:-)

31 megjegyzés:

  1. Csodálatos lett. A karkötő inkább közel áll hozzám, mint a nyaklánc, mert annyira nem vagyok a szögletes híve. Remélem van még pár ötleted, amit haarosan megvalósítasz:))

    VálaszTörlés
  2. Amikor ilyesmit művelsz, én olyan kicsi krumplinak érzem magam.... csak bámulok... Hihetetlen, miket tudsz!!!!! Gratulálok. Csodálatos, tökéletes munka!

    VálaszTörlés
  3. Hát..., el tudnám képzelni magamon :)
    Gyönyörű és dögös egyszerre!!!

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörű! Nem tudok vele betelni! :)

    VálaszTörlés
  5. Brutálisan jó!!!!!!Azonnal kedvet kaptam valami jó kis bőrcucchoz, csak már kicsit röhejes lennék benne! :))

    VálaszTörlés
  6. Hu, nem gyozzuk anyummal egymast felulmulni az almelkodassal, de szep!
    Nem ertjuk, hogy tudod ilyen szepen varrni a bort. Mi torjuk a tuket, kinlodunk, de kozel sem jar...:)

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm, nagyon kedvesek vagytok!!!
    :-)
    Kedves Kinga!
    Ez a bőr nagyon vékony, úgy kaptam, "turiból" való. Azokkal, amit úgy vettem, sokat szenvedtem én is. Volt, hogy 4 tűt törtem, csak az összevarrásnál...
    ...azt hiszem megyek a "turiba"..
    :-)))

    VálaszTörlés
  8. Őrületes!!! Annyira gyönyörű, huhh, csak ámulok!
    Nagy-nagy gratula!

    VálaszTörlés
  9. Hihetetlenül szép mindkettő, elegáns, szolid,precízen kidolgozott és nagyon nagyon viselnivaló darabok!! Gratulálok, azt hiszem a "krumpli" érzés engem is környékez!:))

    VálaszTörlés
  10. Csodálatos ékszerek!!!! Annyira szépséges, elegáns darabok. Nagyon jó lenne viselni őket:-))))

    VálaszTörlés
  11. Csodálatos munka, finom kidolgozás és már is feltenném:))

    VálaszTörlés
  12. Valoban meg allok csodalkozom h. ilyet ket kezzel lehet kesziteni! De hat fantasztikusra sikerultek! Minden elismeresem!

    VálaszTörlés
  13. Elegáns, dögös, nagyon nagyon tetszik! A rátétes peyote-os megoldásod csodás!!!
    Gratulálok, nagyon harmonikus darab!

    VálaszTörlés
  14. Mit is mondjak?
    Elállt a szavam, amikor a karkötőt megláttam, teljesen odavagyok érte!

    VálaszTörlés
  15. Nagyon szép munka!Különösen a karkötő tetszik!

    VálaszTörlés
  16. Állati!!!Nagyon dögös ezzel az ezüst páncéllal!Mondja még a rossz időt a jövőhétre is.)))Remélem az eredeti tervedet is sikerül megvalósítani:)

    VálaszTörlés
  17. Szeretem amikor a csoda testet ölt, annyira tetszik, ez egy csoda.Nagyon különleges lett és egyedi.Le a kalappal.

    VálaszTörlés
  18. Döbbenetesen jól néz ki ez a szett! Abba ne hagyd a hímzést! Iszonyatosan tetszenek a munkáid! :) Alíz

    VálaszTörlés
  19. Ez vmi bombajó!!!
    Mindig előjössz vmi olynnal, ami totálisan lenyűgöz!
    Egyértelműen látszik, hogy Lakotás:)
    Nagyon ütős lett, van benne vmi férfias, ősi erő:)

    VálaszTörlés
  20. Hú ez nagyon elegáns! A karkötőt imádom! És nem értem mi a baj a nyaklánccal, mert szerintem az is istenien néz ki!:)

    VálaszTörlés
  21. Csodálatos ékszerek! Mestere vagy a gyöngyhímzésnek!!

    VálaszTörlés
  22. Hát már megint csak leesett az állam! :-)))
    Elképesztően-hihetetlenül-egyedien-gyönyörű! Röviden szólva.

    VálaszTörlés
  23. Nézz be a blogomba, szeretnélek meghívni egy játékra.

    VálaszTörlés
  24. Olyan elegáns szett lett, gratulálok!!! :-)

    VálaszTörlés
  25. Ez valami frenetikus! Elegáns, modern, végtelenül precíz, gyönyörű munka! Gratulálok!!

    VálaszTörlés
  26. Gyönyörűségeket alkottál mostanság, de ez a szett mindenen túltesz!!! Frenetikus!!! Nagyon precízen elkészített, ízléses darab! Millió gratula!

    VálaszTörlés
  27. Úúúúúúúristen!!!!!!!!! Ez brutálisan gyönyörű!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés